Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

WET N WILD

Γεια σας φιλες μου,ελπιζω να σας βρισκω στα καλυτερα σας γιατι εχω να σας δειξω ομορφα πραγματακια!!Πρωτα πρωτα,μια πανεμορφη παλετα απο WET N WILD  η οποια ειναι σε ροζ μοβ αποχρωσεις και για την οποια εχω να παρατηρησω τα εξης:προκειται για παλετα μετριας εως καλης αποδοσης για τα ανοιχτα χρωματα και εξαιρετικης αποδοσης για τα σκουρα χρωματα της παλετας.
Επανω στις σκιες θα βρειτε γραμμενα τα σημεια που μπορει να μπει η καθεμια σκια και αυτο ειναι πολυ βοηθητικο.Τα χρωματα ειναι και ματ και περλε οποτε καλυπτουν ολα τα γουστα.
Η παλετα συνοδευεται απο ενα πινελακι διπλης οψεως,που απο τη μια ειναι τριχινο και απ την αλλη εχει το κοινο σφουγγαρακι,οποτε και παλι καλυπτει θεωρω ολα τα γουστα.
Η συσκευασια κλεινει πολυ καλα,ειναι εξαιρετικα λεπτη και αρα μπορει ανετα να μπει στο νεσεσερ των διακοπων σας!
Πηρα ενα μολυβι χειλιων για περιγραμμα που ειναι μεγαλο και βουτυρενιο.Το συγκεκριμενο που θα δειτε ειναι στην αποχρωση Ε664C FUCHSIA και θα το συνδιασω με το ματ κραγιον της ιδιας εταιρειας Ε965 Cherry Picking
Για τα φρυδια μου βρηκα ενα μολυβι που απ την μια μερια εχει το χρωμα και απ την αλλη εχει το βουρτσακι το οποιο ειναι εξαιρετικο,και θα το βρειτε σε δυο αποχρωσεις αναλογα με το τι σας ταιριαζει.Αλλα να το σεταρετε με το μολυβι-κερι brow shaper το οποιο κραταει τα ατιθασα φρυδακια στη θεση τους :)
Tα προιοντα ειναι οικονομικα και εγω προσωπικα τα αγορασα απ την καλαμαρια απο ενα μικρο μαγαζακι που δεν το πιανει το ματι σου αλλα εχει τα σωστα προιοντα σε σωστες τιμες,και ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενη που επιτελους τα εχω στην διαθεση μου ανα πασα στιγμη

Σας φιλω γλυκα,μουτςςςς!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου