Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

και αλλα too faced προιοντα!!

Γεια σας κοριτσια?Τι κανετε?Σημερα θα σας μιλησω για μερικα προιοντα που λατρευω,απο too faced.Προκειται για μια εταιρεια καλλυντικων με φανταστικα προιοντα,σε πολυ ομορφες συσκευασιες,πολυ θυληκες,αλλα και συγχρονως η ποιοτητα τους ειναι εξαιρετικη και η ποικιλια τους σε προιοντα ειναι μεγαλη.
Εχει μεγαλη γκαμα απο πουδρες,βασεις,makeup,ρουζ,bronzing powder,σκιες,παλετες,μασκαρα,πινελα,gloss,lipstics,και οχι μονο!!Η αποδοση των χρωματων ειναι απιστευτη,και η ποιοτητα των πινελων μοναδικη.Οτι και να εχω παρει,χωρις να μπω στη διαδικασια να το δοκιμασω,εμεινα απολυτα ευχαριστημενη.
Οι τιμες τους ειναι λιγο τσιμπημενες,αλλα αξιζουν τα λεφτα τους.Σημερα θα σας δειξω καποια απο αυτα που εχω στην κατοχη μου,και καποια αλλα θα τα βρειτε και στο καναλι μου στο  youtube  http://www.youtube.com/user/TheEleniefremidou
αλλα και στο επισημο side της too faced.

Αυτα  τα προιοντα που σας δειχνω εδω ειναι μια πουδρα,ενα προιον για να φωτισουμε καποια σημεια που θελουμε,ενα eyeliner που δεν εχει χρωμα,απλα το βουταμε σε μια σκια και το κανουμε ετσι οτι χρωμα επιθυμουμε εμεις,και τρια πινελα,τα δυο για ρουζ και το τριτο για την φωτεινοτητα.Το υπεροχο τσαντακι περιειχε καποια αλλα προιοντα απο την ιδια εταιρεια αλλα δεν θυμαμαι δυστυχως τα προιοντα αυτα.
Σε αλλο post θα σας δειξω αναλυτικα και αλλα προιοντα απο τη συλλογη μου.Σας φιλω!!!!!!!!