Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΛΑΔΑΚΙΑ ΜΑΛΛΙΩΝ!!

Καλησπερα σε ολες κοριτσια μου!!Σημερα καθως εκανα μια περιποιηση μαλλιων με την μητερα μου,σκεφτηκα να σας πω δυο λογια για τα λαδακια μαλλιων που εγω εχω δοκιμασει και με βολεψαν πολυ,συμφωνα παντα με τον τυπο των μαλλιων μου.
MIRACULOUS OIL (garnier,fructis).Προκειται για ενα πολυ γνωστο πια σε πολλες λαδακι περιποιησης μαλλιων argan oil,για ολους τους τυπους μαλλιων,που δινει λαμψη, μαλακωνει,ενυδατωνει,προστατευει,λειαινει και αρωματιζει ευχαριστα τα μαλλια.Μπορει να χρησιμοποιηθει πριν και μετα το στεγνωμα των μαλλιων καθως και κατα την διαρκεια της ημερας,οταν θελουμε να φρεσκαρουμε το look μας,αλλα προσοχη μονο στην ποσοτητα.Προσωπικα,αυτο που μενει πανω στα χερια μου μετα την εφαρμογη του ,το βαζω και στο λαιμο και στο ντεκολτε μου και η επιδερμιδα μου γινεται απιστευτα απαλη.
MEDAVITA shining hair serum.
Θρεπτικες σταγονες με εξαιρετικη λαμψη,οι οποιες κανουν τα ξηρα και κατεστραμμενα μαλλια να δειχνουν πιο απαλα και λαμπερα.Βαζω λιγες σταγονες στην παλαμη και εφαρμοζω σε υγρα αλλα και στεγνα μαλλια.
Το συγκεκριμενο προιον συνδιαζεται και με την αντιστοιχη κρεμα μαλλιων που μπαινει πριν απο το λαδακι,για ευκολο ξεμπλεγμα,και προστασια απο θερμοτητα.
UNA SILKER
Μεταξι με φυτικα εκχυλισματα.Προκειται για μια πρωτοποριακη συνθεση 
βασισμενη στις πρωτεινες μεταξιου και στα φυτικα εκχυλισματα.Επανορθωνει και αναζωογονει τα κουρασμενα και κατεστραμμενα σημεια της τριχας αναπλαθοντας τη δομη της.Χαριζει εκτυφλωτικη λαμψη και ευλυγισια προστατευοντας τα μαλλια απο την υγρασια και το στατικο ηλεκτρισμο.Εφαρμοζεται σε βρεγμενα μαλλια
KERASTASE elixir K ultime
Προκειται για ενα θρεπτικο λαδακι της ιδιας φιλοσοφιας,που ενυδατωνει και θρεφει τα βαμμενα μαλλια.Μπορει να εφαρμοστει και πριν και μετα το στεγνωμα
CLEAN DERM silicone
Για το τελος αφησα μια σιλικονη μαλλιων που μου εδωσε η φαρμακοποιος της γειτονιας μου,και ομολογω οτι ειναι η καλυτερη σιλικονη που εχω δοκιμασει.Αφηνει τα μαλλια λαμπερα και θρεφει τις ακρες.Ειναι ιδιαιτερα παχυρευστο προιον και για το λογο αυτο κραταει αρκετο καιρο αφου δεν χρειαζεται να βαλει κανεις πολυ μεγαλη ποσοτητα.Δυο τρεις σταγονες αρκουν.

ελπιζω να σας αρεσαν τα προιοντα αυτα!!!!!Μεχρι την επομενη αναρτηση φιλια πολλα.Ααααα και μπορειτε να με ακολουθησετε εαν θελετε στο fb και στο καναλι μου στο youtube:https://www.facebook.com/bettyboop954eleniefremidou