Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

τα προιοντα που λατρεψα αυτον τον μηνα!

Γεια σας κοριτσακια μου!!!!Σημερα θα σας παρουσιασω τα προιοντα που χρησιμοποιησα εγω αυτον τον μηνα και λιγο και τον προηγουμενο,και που θα τα ξαναχρησιμοποιουσα χωρις δευτερη σκεψη!!Η μασκα μαλλιων kerastase η πορτοκαλι σειρα nutritive η οποια κανει τα μαλλια απιθανα απαλα και λαμπερα.Την ειχα στα μαλλια μου και μετα το μπανιο μου οταν ειχα χρονο,και τα αποτελεσματα ηταν ακομα καλυτερα.
Η κρεμα μαλλιων Medavita,η οποια ειναι  καταλληλη και για thermo protection αλλα και για να ξεμπλεκει τα μαλλια μετα το λουσιμο.Φυσικα δεν χρειαζεται ξεβγαλμα,και ειναι ενα προιον που το αγοραζεις απο το κομμωτηριο,και απο ειδη κομμωτηριου γενικοτερα.
Το πολυ γνωστο πλεον σε ολες Miraculous oil,το οποιο το χρησιμοποιω καθε στιγμη της ημερας και στα μαλλια και στο σωμα,εχει απιθανη μυρωδια,και το χρησιμοποιω και σε συνδυασμο με την προηγουμενη κρεμα μαλλιων που σας ανεφερα και τα μαλλια μου ειναι καθε μερα λαμπερα και φρεσκα
Μια ακομη κρεμα που δοκιμασα(γιατι ειμαι και παιδι  υπερκαταναλωτικο)ειναι η sunsilk  στη μωβ εμφανιση της.Δινει ισια φορμα στα μαλλια καθως στεγνωνουν.Αυτο λεει και αυτο κανει οντως!
Το makeup remover της olay ειναι καταπληκτικο.Εγω επειδη χρησιμοποιω mascara με πολυ εντονο μαυρο χρωμα ,παρατηρησα οτι μου την αφαιρουσε χωρις ιδιαιτερο κοπο,δηλαδη οτι χρειαζεται για τα ματια.Τελος ενα προιον της avene lait demaquillant douceur(gentle milk cleanser) ,το δικο μου συγκεκριμενα ειναι για ξηρα δερματα,και ενω καθαριζει σε βαθος,στο τελος αφηνει την επιδερμιδα ενυδατωμενη και φρεσκια,και της δινει τροφη.Ειναι πραγματικα εξαιρετικο προιον
.
αυτα για σημερα κοριτσια μου.........αν τα εχετε δοκιμασει πειτε μου και σεις την γνωμη σας!!Φιλακια!!!! <3
......ΥΓ....κοριτσια μου να διωρθωσω κατι στην φωτογραφια μου,και να σας πω οτι τα προιοντα ειναι λιγο αναποδα ως προς τα γραμματα,αλλα ελπιζω οτι θα τα αναγνωρισετε :) αν εχετε καποιο προβλημα μην διστασετε να με ρωτησετε!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: